לחצו לשיחת ייעוץ בחינם

חברת בניית אתרים וורדפרס להגדלת לידים ומכירות בעסק

האינטרנט הופך להיות כלי מרכזי לרכישת מוצרים ושירותים. המשמעות היא, שכל עסק, חייב שיהיה לו חנות וירטואלית נוחה לשימוש של ציבור הגולשים. בשביל זה, מומלץ לעבוד עם חברת בניית אתרים וורדפרס מקצועית, מובילה ומנוסה בתחום שזו המומחיות שלה. האופן שבו נבנה ונראה אתר המכירות ישליך באופן ישיר על תנועת הגולשים, קידום האתר בגוגל, יצירת לידים וכמובן על ההכנסות מול המתחרים.

ירצנו עבורך מדריך מקצועי שיסייע להכיר את תהליך הקמת האתר שלב אחר שלב עם כל הדגשים החשובים.

בואו נתחיל!

חברת בניית אתרים מציגה דוגמאות

היתרונות הבולטים של חברת בניית אתרים

בנייה של אתר מכירות מצריכה מומחיות, ידע ספציפי, תכנון אסטרטגיה וחשיבה שיווקית. כשנעזרים בשירותים של חברת בניית אתרים מקצועית, נהנים מיתרון משמעותי בכל הנוגע לנראות הוויזואלית של האתר. בחירת הסגנון העיצובי נעשה על ידי בעלי מקצוע מיומנים ויצירתיים שיש להם ניסיון עשיר בבניית חנויות וירטואליות ועיצוב האתר יהיה מקורי ומיוחד.

אפיון פונקציונלי יסודי בתהליך ההקמה

קבלת שירות של חברת בניית אתרים וורדפרס מאפשר לכם לבנות אתר בצורה טובה, נגישה ונוחה. וורדפרס נחשבת  בעיניי רבים בתחום לפלטפורמה הכי טובה מבחינת קידום במנועי החיפוש השונים. חברת בניית אתרים יכולה לבצע אפיון פונקציונלי יסודי ולהתאים את האתר לצרכי העסק מבחינת המבנה של האתר, התכנים המרכזיים בו, חווית המשתמש, העיצוב ועוד.

חברת בניית אתרים להקמת חנות וירטואלית

על מנת לבנות חנות וירטואלית מצליחה, יעילה ומרשימה, צריך להעניק לגולשים חוויית שימוש נוחה, מהירה ונעימה. הדבר חשוב על מנת לייצג את העסק בצורה מיטבית ולייצר אחוזי המרות גבוהים. הדבר דורש תכנון, לרבות אפיון וחשיבה מעמיקה לרבות, על הפרטים הקטנים ביותר. ככל שהאתר ישאיר על הגולשים רושם ראשוני חיובי כך הגולשים יישארו בו ויבצעו את הרכישות.

5 דגשים חשובים בתהליך הקמת אתר עם חברת בניית אתרים

הנה חמישה דגשים חשובים לתהליך ההקמה של כל אתר אינטרנט:

1. התאמת כלל המכשירים

כאשר עובדים עם חברת בניית אתרים וורדפרס חשוב לבצע התאמה לכל רוחבי וסוגי המכשירים הניידים לרבות אייפון ואנדרואיד ולהנגיש מראש את האתר בהתאם לסטנדרטים של חוק נגישות לבעלי מוגבלויות. לוורדפרס יש מערכת תפעול נוחה לשימוש ומתקדמת מבחינה טכנולוגית המסייעת להקטין את כמות התקלות באתר ולהעלות את האתר לאוויר במהירות וביעילות.

2. שיפור יחס ההמרה

בעת בניית אתר מכירות יש לתת את הדעת כיצד להביא למקסימום את המכירות של העסק. לשם כך יש להפוך את תהליך המכירה באתר לכמה שיותר אפקטיבי ונגיש. ככל שניתן לגרום ליותר לקוחות להשאיר פרטים באתר, הדבר יאפשר להקיף את הגולשים בפרסומות ייעודיות ולהחזירם לאתר על מנת לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את היקף המכירות.

3. חוויית משתמש מיטבית

על מנת לגרום להעלאת כמות המכירות של חנות וירטואלית יש לתת דגש על חווית השימוש של הגולשים. יש צורך בתכנון קפדני של האתר ועיצובו, תוך חשיבה על כל המיקרו קופי ומתן כל הפרטים והמידע הנחוץ לגולשים. יש להעניק להם חוויית שימוש פשוטה, נוחה ומהנה. הדבר נוגע גם לנושא הסליקה ומתן דגש על מערכת סליקה עם אבטחה יעילה ואיכותית.

4. אינטגרציה של מערכות

עבודה עם חברת בניית אתרים וורדפרס מנוסה מאפשרת לבנות גם אתרי מכירות מורכבים עם אינטגרציות בין מערכות שונות. הדבר נדרש לטובת ייצוא ושאיבת נתונים,  ביצוע הצלבות, שימוש במאגרי מידע ועוד. התקנת מערכת וורדפרס הינה מהירה וכל חברות אחסון האתרים הטובות ביותר תומכות בוורדפרס. לאחר השקת חנות וירטואלית קל להתאים את העיצוב ללא ידע בקוד.

5. ניהול תוכן נוח

וורדפרס מגיעה עם מערכת מתקדמת לניהול תוכן והתקנת העדכונים נעשית בצורה מובנית. האפליקציה לניהול חנות וירטואלית מאפשרת לנהל את האתר דרך הטלפון, כולל להעלות מוצרים ,לנהל הזמנות, לייצר קופונים ועוד. קל להטמיע בחנות וורדפרס מגוון סוגי מדיה שונים  לרבות סרטוני YouTube, ציוצים, תמונות אינסטגרם וקבצי שמע באמצעות הדבקת הכתובת.

כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית עם חברת בניית אתרים?

רבים תוהים לגבי השאלה, כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית חדשה. התשובה לכך תלויה בסוג הפלטפורמה כמובן. וורדפרס נחשבת לפלטפורמה זולה ומשתלמת במיוחד עם עלויות הקמה נמוכות. בגלל השימוש בקוד פתוח התשלומים העתידיים גם כן מינימליים. עלות בניית חנות וירטואלית יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים וחנות ברמה גבוהה דורשת השקעה גבוהה יותר.

בניית אתר מכירות בוורדפרס על ידי חברת בניית אתרים

היתרון מבחינת עלויות של בניית אתר מכירות בוורדפרס הוא ווקומרס. מדובר בפתרון מסחר אלקטרוני בקוד פתוח שמאפשר להפוך אתר וורדפרס לאתר מסחר אלקטרוני. אתר מסחר ווקומרס אינו גובה דמי התקנה ודמי מנוי חודשיים, אך יש לפתוח אתר וורדפרס ולשלם על הדומיין, אירוח על השרת ועל ההרחבות עבור פונקציות נוספות. פנו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי מקיף והסבר מלא על עלויות תחזוקת האתר.

הנה 10 דגשים לתהליך הקמה, ניהול ושיווק אתר מכירות:

1. חברת בניית אתרים תסיע בחיבור שם דומיין ושרת אחסון

אז לגבי השאלה, כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית חדשה בסופו של דבר, וורדפרס לרוב נחשבת לאפשרות הזולה ביותר. העלות של הדומיין היא לרוב שנתית ויש לחדש אותה כל שנה. המחיר עבור שם הדומיין היא עשרות שקלים לשנה. עלות שוטפת נוספת היא עבור האירוח בשרת, כאשר עלויות האירוח משתנה בהתאם לכמות התעבורה שהחנות זקוקה לה.

2. קידום אורגני ואופטימיזציה

כבר בעת בניית אתר מכירות יש לתת את הדעת לשיווק האתר באינטרנט. אתר ללא גולשים לא מוכר כמובן. על מנת ליצור פעילות באינטרנט שתמשוך גולשים חשוב לתת את הדעת לאופטימיזציה שלו מבחינת קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש. הדבר כולל, הן את תיאור המוצרים ודפי המוצר והן מבחינת התוכן המשלים המוצג בספריית הידע או הבלוג.

3. מותאם למנועי החיפוש

יתרון משמעותי של בניית אתר מכירות בוורדפרס הוא היכולת להתאימו לדרישות של מנועי החיפוש. כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע המנוסים של חברת בניית אתרים וורדפרס לגבי ההשפעות של בחירת הדומיין, חלוקת התוכן והנושאים לתפריטים באתר ואופן עיצוב האתר על הקידום שלו. יש לשקול מחקר מילות מפתח ומתחרים ושילוב המונחים באתר אורגנית.

4. חיסכון עלויות ופרסום

בעזרת חברת בניית אתרים וורדפרס ניתן להביא לידי ביטוי את היתרונות הרבים של חנות וירטואלית. ניתן לחסוך בעלויות של מקום פיסי ובהחזקה של מלאי ואין צורך להעסיק אנשי מכירות. באמצעות פרסום אפקטיבי ברשת ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב ולהגדיל את הלידים והמכירות. חשוב מאוד לחזק את האמון של הגולשים באתר על מנת להעלות את אחוז  ההמרה.

5. חיזוק אמון הגולשים

על מנת לחזק את אמון הגולשים, בעת בניית אתר מכירות יש להשקיע בעמוד אודות ברור. המבקרים באתר צריכים לחוש שמדובר בעסק של ממש ולכן כדאי בעמוד האודות להרחיב לגבי הסיפור העסקי. מומלץ להציג את בעלי האתר, עיסוקו בחיים ואופן ההתפתחות של הרעיון העסקי. כדאי להעלות תמונה ברורה ופרטי יצירת קשר שישדרו מענה ממשי לכל בעיה.

6. אייקונים של סטנדרטים ותקנים

דרך נוספת להגברת האמון באתר מכירות וורדפרס היא להציג בתחתית העמוד אייקונים רלוונטיים. בהתאם למערכת הסליקה יש להציג אייקון של מנעול המעיד על רכישה מאובטחת, אייקונים של חברות האשראי, אייקון פייפאל וכדומה. כדאי להציג גם את האייקון של חברות השילוח והדואר שהאתר עובד איתם. גם הצגת רכישות אחרונות שנעשו באתר תורמת לאמון.

7. מבנה אתר וגרפיקה

על מנת להגביר את הסיכוי להמרת הגולשים באתר מכירות חשוב לבצע חלוקה היררכית ברורה של המוצרים לקטגוריות. כל המוצרים צריכים להיות תחת היררכיה ברורה של קטגוריות ונגישים לגולש בקלות. חיוני שהמבקרים בכל עמוד באתר יבינו את המיקום הנוכחי שלהם והדבר נעשה על ידי הצגת המיקום בתצוגת ההיררכיה במבנה. יש לאפשר הגעה מהירה לעגלת הקניות.

הגרפיקה של חנות וירטואלית צריכה להיות מודרנית וייחודית. מעצבים גרפיים לרוב ימליצו להסתמך על שלושה צבעים הרמוניים שישלטו בעיצוב האתר. הגרפיקה צריכה לייעל את מראה האתר מבחינת השימושיות של הגולשים  ולהפוך את תהליך הקנייה לברור, פשוט ומהיר.

8. תצוגת מוצר באתר

תבניות החנות של וורדפרס כוללות אפשרויות לתצוגת מוצר ברורה. בהקשר זה חשוב לבנות לכל מוצר עמוד נפרד ובו תמונה איכותית לצד שם המוצר ושם היצרן. חשוב להוסיף תיאור קצר בעברית ומפרט טכני, ברור ומפורט לכל מוצר. לדבר יכולה להיות תרומה גם לקידום ביטויי זנב ארוך באתר הנבנה. כדאי לאפשר הגדלה של תמונות המוצרים וצפייה בהן מספר זוויות שונות.

9. מוצרים מומלצים והצעות נוספות

בעת בניית אתרים וורדפרס מומלץ להציג לגולשים רשימת מוצרים מומלצים. מוצרים אלו יכולים להיות דומים לאלו שהוא רכש בעבר או מוצרים במבצע או בהנחה. כדאי גם להציע באופן אוטומטי מוצרים חלופיים למוצרים בהם הגולש צפה ומוצרים משלימים למוצרים שהוא הוסיף לעגלה. גם מוצרים שנרכשו על ידי גולשים אחרים שרכשו מוצרים דומים מומלץ להציע.

10. חיפוש מתקדם

בכל חנות וירטואלית יש להציע אפשרויות לחיפוש מתקדם. הדבר קריטי באתר שבו נמכרים מספר גדול של מוצרים.  אפשרות החיפוש צריכה לתת תוצאות לשאילתות שונות ולשלוף את המוצרים הרלוונטיים בהתאם לשם המוצר, מספר סידורי, תיאור או מפרט. מומלץ להציג מידע סטטיסטי על המוצרים לרבות, מספר רכישות, מועד רכישה אחרונה וכדומה.

11. ביקורת ואפשרויות משלוח

כפי שידוע לכל חברת בניית אתרים וורדפרס מנוסה, ביקורות גולשים ודירוגים על המוצר או על היצרן עשויות לחזק את האמון של הגולש במוצר ולהגביר את כמות הרכישות באתר. מומלץ גם להציע לרוכשים לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליהם ולא להציע צורת משלוח יחידה. יש לספק את המידע באופן מפורט לרבות ההבדלים בין השיטות והמחיר של כל אפשרות.

12. סיכום תהליך הקנייה

לאחר ביצוע הרכישה  יש להציג  בפניו סיכום של הקנייה באתר לרבות, עלות הרכישה והמוצרים, אופן המשלוח ומועד האספקה הצפוי. את סיכום הרכישה יש להציג הן באתר והן במייל נפרד.  כדאי גם להציע לו לשתף את הקנייה, המוצרים או האתר ברשתות החברתיות. כדאי גם לאפשר לגולשים להדפיס עמודי הסבר על המוצרים באתר ולהציע הוראות התקנה, שימוש וכדומה.

13. ניהול אתר ומכירות

באתר סחר בוורדפרס ניתן לנהל את המכירות באופן יעיל ונוח. ניהול סטטוס רכישה במערכת הניהול מספק את הסטטוס של המוצרים שנרכשו ומיקום ההזמנה בשלבים השונים של התהליך. ניתן גם לצפות בסטטיסטיקות של רכישות, צפיות במוצרים, אחוזי נטישה ועוד. קל גם להפיק דוחות תקופתיים לפרקי זמן שונים ולייצא אותם לאקסל להמשך ניתוח ויצירת גרפים.

14. תקנון אתר להגנה משפטית

בעת בניית אתר מכירות בוורדפרס חשוב להוסיף תקנון שיספק הגנה משפטית לבעלי החנות. התקנון צריך להיות מותאם לסוג הסחר והמוצרים הנמכרים ולספק מידע בסיס לגבי נתוני הצדדים לחוזה, רגע כריתת החוזה ותנאיו. יש לתאר את אמצעי התשלום והמסירה הזמינים ואת המדיניות של האתר לגבי ביטול עסקה והחזרת מוצרים.

סיכום חברת בניית אתרים וורדפרס

לסיכום הנושא, לבניית אתר מכירות וסחר או בניית אתר תדמית, מומלץ להיעזר בחברת בניית אתרים מנוסה ולהתבסס על הפלטפורמה הזולה והנוחה של וורדפרס. עלות ההקמה של חנות וירטואלית במערכת זו זולה בהשוואה לחלופות בתחום וכך גם עלויות האחזקה בהמשך. התבניות המוכנות של וורדפרס מאפשרות ליצור חנות בעיצוב ייחודי ומקורי עם חווית משתמש מיטבית לגולשים.

אהבתם? שתפו :-)

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email
Share on print

הצטרפו לרשימה הסודית

הכניסו כתובת אימייל וקבלו גישה לטיפים מקצועיים ומדריכים שיעזרו לכם להמריא קדימה

כדאי לקרוא גם...

רוצה להזניק את העסק?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע לך

אתר מכירות החל מ-490 שח בלבד