לקבלת הצעת מחיר מהירה

כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית?

חנות אינטרנטית הפכה להיות נכס שיותר ויותר עסקים מבקשים להקים לעצמם, גם אם הם פועלים באמצעות סניפים פיזיים באמצעותם הם מספקים שירות ללקוחות.

הסיבות לכך הן רבות ומגוונות: חנות אינטרנטית מפחיתה סיכונים סביבתיים באופן משמעותי, היא מאפשרת ללקוחות לרכוש מוצרים או שירותים בזמן ובמקום שנוח להם, גם בלי לצאת מן הבית.

חנות אינטרנטית מייתרת את הצורך בחניה, אינה מושפעת משינויים בסביבה כמו עבודות תשתית שמונעות הגעת לקוחות, וגם כמובן מאפשרת להרחיב את קהל היעד גם אל לקוחות פוטנציאליים שאינם נמצאים בסביבה הגיאוגרפית.

אין פלא, אם כך, שיותר ויותר עסקים בוחרים לפעול באמצעות חנות אינטרנטית, בין אם הם פועלים בזירת האונליין בלבד, ובין אם הם מציעים ערוץ שירות נוסף על הסניפים הפיסיים של המותג.

כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית

מהן העלויות הכרוכות בהקמה וניהול של חנות אינטרנטית?

לחנות אינטרנטית ישנם מופעים בתצורות שונות ובמבנים שונים. כל אחת מתצורות המימוש האלו כוללת תשתיות שונות, מבנה עלויות אחר, הוצאות קבועות והוצאות משתנות.

כדי למנוע בלבול בין הקמה של חנות אינטרנטית ובין הקמה של העסק עצמו, לא נעסוק כאן בעלויות הכרוכות בניהול המלאי של הסחורה המוצגת בחנות, למרות שכמובן ניהול מלאי כזה יכול להשפיע על ההוצאות הכרוכות בניהול החנות.

באופן גס, ניתן יהיה לחלק את עלויות החנות האינטרנטית לשני עולמות תוכן שונים: מצד אחד חנויות עצמאיות אשר בהן עיקר העלות הוא אופן הבניה וההקמה של החנות, ומן הצד השני חנויות אשר מתארחות בפלטפורמות סגורות – בהן עיקר העלות הוא דמי ניהול חודשיים או תשלום עמלות על מכירות. ניתן לצפות במגוון אתרים לדוגמה גם באתר שלנו.

בואו נצלול אל שני עולמות התוכן האלו ונבין כיצד יש לחשב את עלות החנות הווירטואלית.

בדקו עכשיו: כמה יעלה לכם להקים חנות וירטואלית?

כמה מוצרים תרצו לפרסם בחנות?
חשוב לדעת - לרוב, לכמות המוצרים בחנות אין חשיבות עבור חישוב תמחור ההקמה, אך כמות גדולה של מוצרים עשויה להיות משמעותית עבור עלויות אחסון האתר וכו'.
אילו סוגי מוצרים תמכרו באתר?
יש הבדל בין מכירת מוצרים פיזיים ומוצרים וירטואליים כגון וידאו, מצגות, קבצים וקורסים דיגיטליים.
האם יש לעסק מיתוג?
במידה ולעסק שלך יש שפה גרפית הכוללת לוגו ופלטת צבעים, ניתן להתבסס עליה בהקמת החנות.
האם ניתן להתבסס על תבנית חנות מוכנה?
ניתן להוזיל עלויות ולקצר משמעותית את זמן הקמת החנות ע"י שימוש בתבניות עיצוב מוכנות. דוגמאות לשתי האפשרויות יישלחו בהמשך.
תרצו לשתף אותנו במידע נוסף?
זה המקום להרחיב במילים שלכם על העסק והצרכים של החנות הווירטואלית שתרצו להקים.
הערכת המחיר שלנו: החל מ-7,500 ₪ עד 12,000 ₪
תרצו לקבל פרטים נוספים על הקמת חנות וירטואלית על בסיס המידע שמילאתם עד כה?
שלחו פנייה כעת וקבלו שיחת ייעוץ בחינם וללא התחייבות.
בשיחה עם נציג נדע להציע את חבילת השירות המתאימה ביותר עבורך.
*לפונים דרך טופס זה מגיעה גם הטבה ייחודית – עד 5% הנחה על הקמת החנות.
*הערה: המחירים המוצגים הינם בגדר הערכת מחיר בלבד ואינם מחייבים. ייתכנו שינויים בעלויות ההקמה, הצעת מחיר סופית תשלח לאחר שיחת ייעוץ ואפיון.

חנויות עצמאיות

כאשר אנחנו עוסקים בחנויות עצמאיות, הכוונה היא לחנויות שאינן מנוהלות כחלק ממרקטפלייס גדול שמאגד חנויות אונליין רבות. במקרים כאלו, דוגמאות טובות תהיינה הקמה של אתר וורדפרס עם תוסף מתאים (למשל Woocommerce).

מהן העלויות הכרוכות בניהול סוג כזה של חנויות:

ראשית, עלות הדומיין, שמתחילה בדרך כלל מכמה עשרות שקלים בשנה, ויכולה להאמיר ככל שמדובר בדומיין עם היסטוריה משמעותית יותר או ששמו מייצג מותג איכותי ומוכר.

שנית, עלות האחסון של האתר, שיכולה להגיע לכמה עשרות שקלים בחודש.

לפניכם מספר שירותי אחסון מומלצים שריכזנו עבורכם (בארץ ובחו"ל):

  • UPRESS – שירות אחסון מומלץ מאוד עם שרתים בישראל, אירופה וארה"ב, השרתים של יופרס מספקים סביבה מלאה של בניית אתר בוורדפרס ובמערכות שונות.
  • Vanugs – השרתים של וונגוס הם מעולים, שרתים שנשענים על בסיס הענן של גוגל, בנוסף המחירים שלהם זולים מאוד עם מגוון של חבילות אחסון שונות.
  • Siteground – שרת אחסון זול וחזק מאוד, השרתים של סייטיגראונד יושבים בחו"ל, לשרתים שלהם מתווספים מספר תוספים נלווים לאתרי וורדפרס, מג'נטו, ג'ומלה ועוד.
  • Bluehost – ללא ספק אחד מספקי שרתי האחסון הגדולים בעולם, בלוהוסט ידוע במחירים הזולים שלו ובאיכות הגבוהה, בנוסף, ניתן לרכוש דומיין + שרת במחיר חבילה.
  • CloudWays – מספקת לכם מערכת ניהול פשוטה וקלה לשימוש עם גיבויים אוטומטיים על בסיס שירותי הענן הגדולים בעולם על פי בחירה, (אמזון, גוגל, DigitalOcean, Linode, Vultr), שרתי קלאודוויז הם מהירים במיוחד, ובתקופה האחרונה, מספר רב של חברות דיגיטל ישראליות ביצעו העברה של מספר רב של אתרים אליהם.

בנוסף, יש לקחת בחשבון את הקמת האתר עצמו. זוהי משימה שיכולה להגיע לאלפי שקלים כאשר מדובר בחנות קטנה ולעשרות אלפי שקלים במקרה שמדובר בחנות בינונית או גדולה.

כמו כן, אל כלל העלויות האלו יש להוסיף את עלות תוסף החנות, למשל Woocommerce וכן הרחבות שתוסיפו לו ככל שהחנות ופעילות הלקוחות תצרכנה זאת.

חנויות הפועלות במסגרת פלטפורמה ומרקטפלייס

כאמור, חנות אינטרנטית לא חייבת להיות מותקנת על שרת משלכם, עם דומיין משלכם, פיתוח עצמאי משלכם, התקנת תוספים וכו'. חנות ניתן לפתוח ביתר קלות במרקטפלייסים מוכרים, כמו אמזוון, שופיפיי, איביי וכו'.

במקרים כאלו, התשלום החודשי שלכם יוקצה בעיקר לדמי השכירות בחנות (אתם אורחים בפלטפורמה, היא לא שייכת לכם, ויכולה לשנות את הכללים שלה בכל עת).

במקרים כאלו, לא תצטרכו לשלם עבור ההקמה של החנות אולם כן לשאת בדמי ניהול חודשיים וכן בעמלות הנגזרות מן המכירות שלכם בחנות.

חשוב לדעת: כך או כך, לאחר הקמת החנות יהיה עליכם לבצע שיווק דיגיטלי כדי להגדיל את הכניסות הרלוונטיות לאתר – ולייצר מכירות.

לסיכום

כאשר רוצים לחשב את עלות ההקמה של חנות וירטואלית ברשת, חשוב קודם לכן להבין מהי תצורת הפעילות שלה, האם היא תשמש כחנות עצמאית, עם תשתיות עצמאיות, עיצוב ייחודי ודומיין משלה, או שתתארח בפלטפורמה שמספקת שירותי גג לחנויות מקוונות אחרות.

מבנה העלויות ישתנה במקרים אלו, בין התשלום הקבוע עבור האירוח במקרה אחד, ובין עלות הקמה חד פעמית במקרה שני.

מתכננים להקים חנות וזקוקים למידע נוסף? השאירו פרטים ואנו ניצור קשר בהקדם.

עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק.

אהבתם? שתפו :-)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הצטרפו לרשימה הסודית

הכניסו כתובת אימייל וקבלו גישה לטיפים מקצועיים ומדריכים שיעזרו לכם להמריא קדימה

כדאי לקרוא גם...

רוצה להזניק את העסק?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע לך