לחצו לשיחת ייעוץ בחינם

בניית חנות למכירת תכשיטים: 7 שלבים להצלחה

האם תמיד חלמתם להתעסק בתכשיטנות ובצורפות, ולהביא רוח חדשה אל התחום? בניית חנות למכירת תכשיטים היא הצעד המתבקש עבורכם.

כך תוכלו להפוך את התשוקה והחלום שלכם למציאות ולפתח עסק משגשג עם אתר מקצועי ושיווק דיגיטלי לעסק.

גם אם אתם נמצאים בשלב הקמת העסק, דעו שניתן להקים בקלות אתר למכירת תכשיטים ולהתחיל לעסוק בתחום מהבית.

ריכזנו עבורכם שלבים ודגשים להצלחה בבניית חנות למכירת תכשיטים באינטרנט.

אבל לפני שנתחיל, הנה כמה נושאים חשובים שכדאי לכם להכיר מראש.

 

נציגה מסבירה על פתיחת חנות תכשיטים באינטרנט

 

בניית חנות למכירת תכשיטים

טרם עידן הטכנולוגיה, היה צריך להשכיר חנות תכשיטים, ולהתקין בה ארונות זכוכית מעוצבים בכדי למשוך את הלקוחות אל חלונות הראווה הנוצצים.

כיום ממש אין צורך בכל זה, וניתן להקים אתר למכירת תכשיטים אונליין, בצורה פשוטה ויעילה.

החלטתם לבנות אתר למכירת תכשיטים – החלטה נבונה שנובעת מהעובדה כי היום כל עסק בימינו לא יכול לוותר על נוכחות דיגיטלית, ללא קשר לגודלו או לתחום שבו הוא פועל.

אתר מקצועי ומעוצב היטב עוזר לעסק לצמוח, ובכדי להקים אתר אינטרנט טוב, יש לבחור מערכת ניהול תוכן שתאפשר לכם לבנות אתר שמתאים לצרכים שלכם.

מה ניתן לפרסם באתר למכירת תכשיטים?

אתר מכירת תכשיטים מקצועי ומאופיין נכון, יאפשר לכם לפרסם מגוון רחב של מוצרים.

מצמידי כסף וזהב, ועד לצמידים משובצי יהלומים, שרשראות כסף, זהב, שרשראות עם תליונים בדוגמאות שונות, עיצוב אישי ועוד.

בניית חנות למכירת תכשיטים על בסיס מערכת וורדפרס

כל אתר מסחרי טוב מתחיל בבחירה של פלטפורמת מסחר נכונה.

חנות תכשיטים באינטרנט אינה מורכבת, ולכן ישנן פלטפורמות מסחריות רבות שיתאימו עבורה.

בניית אתרים במערכת וורדפרס מאפשרת להקים ולנהל עסקים באינטרנט, ויתרונותיה הרבים של המערכת הפכו אותה לפופולרית ביותר בעולם כיום.

חשבו היטב על בחירת פלטפורמה עסקית – כי זוהי בדרך כלל החלטה שלא ניתן לשנות אחר כך.

הסתכלו היטב בתיק העבודות באתרים השונים לבניית אתרים, ובדקו האם הם בנו בעבר חנויות המתעסקות בתחום.

אם כן – נסו לגלוש בהם ולראות איך הם מעוצבים והאם הם נגישים ונוחים דיו.

יתרונותיה של מערכת וורדפרס

מערכת וורדפרס מחזיקה במספר יתרונות בולטים:

  • תוספים והרחבות – המערכת מחזיקה בתוספים לניהול מדיה, תוספים להאצת האתר, תוספי נגישות, הרחבות להקמת אתרי סחר, ותוספי Builders, ההופכים את מלאכת בניית האתר לפשוטה וקלה.
  • עיצובים ותבניות – מערכת וורדפרס מאפשרת שימוש במגוון אין סופי של תבניות עיצוב. חלקן גמישות יותר מאחרים, אך כולן מנהלות ממשק פשוט ונוח עם המערכת. מלבד התבניות הקיימות, ניתן לעצב תבנית ייחודית לאתר שלכם ולמתג אותו בצורה שתייצר בידול על פני המתחרים.
  • קידום בגוגל (SEO) – זה לא מספיק להקים אתר טוב, וקיימת חשיבות לקדם אותו בגוגל על מנת שיופיעו במקום גבוה במנועי החיפוש. מערכת וורדפרס מאפשרת בניית אתרים בצורה היררכית ומסודרת, וכן הקוד של וורדפרס קל יחסית, ומאפשר טעינה מהירה של האתר.
  • התאמה למובייל – כיום רבים גולשים מהסמארטפון, ובניית אתר במערכת וורדפרס מאפשרת גלישה נוחה גם באמצעי זה.

דגש על עיצוב בתהליך בניית חנות למכירת תכשיטים

כאשר תתחילו לגשש אחר הפלטפורמה המושלמת, ותבחנו את המחירים ורשימת התכונות שהן מציעות, תבחינו במוקדם או במאוחר בכך שישנן פלטפורמות בעלות עיצוב בסיסי, וכאלה המציעות תבנית בהתאמה אישית המעניקות לאתר שלכם עיצוב מקורי.

ההמלצה הגורפת היא לא לבחור בתבנית בסיסית. הסיבה לכך היא פשוטה – כל הרעיון מאחורי החנות היא הייחודיות שהיא מייצגת, ולכן חשוב לבחור בעיצוב ייחודי המושך את העין.

השקעה בויזואל – השקעה לעתיד

הטיפ החשוב ביותר שניתן לתת לאלו המתחילים תהליך של בניית חנות למכירת תכשיטים באינטרנט הוא השקעה בויזואל. לא תוכלו למכור תכשיטים יוקרתיים אם תציגו אותם באתר המעוצב בצורה דלה. האתר חייב להיות מעוצב בסגנון מקורי, אלגנטי, ומרשים.

תוכלו ללמוד מהמתחרים המובילים בתחום על מנת להבין אילו עיצובים מושכים את קהל היעד ומשכנעים אותו לבצע רכישות באתר. צלמו את התכשיטים מזוויות שונות, והיעזרו בשירותים של צלם המתמחה בצילומי תכשיטנות, שכן זהו מקצוע לכל דבר ועניין.

צילומים איכותיים מגרים את הגולש, מושכים את תשומת לבו, וממקדים אותו בתכשיט הנמכר. צלמו את התכשיט בתאורה מחמיאה (מומלץ רכה וטבעית), ועשו זאת מכמה זוויות שונות, כך שהלקוח יוכל להתרשם מהתכשיט מכל צדדיו ועל כל פרטיו.

המנעו מצילום התכשיט מלמעלה או מלמטה ומהצללות מיותרות.

מה יהיה המבנה הנכון עבור החנות שלכם?

בכל חנות אינטרנטית קיימות קטגוריות ותתי קטגוריות.

אנו נבקש לא ליצור העמקה היררכית גדולה מדי, ומומלץ להוסיף גם תגיות למוצרים, כיוון שהן לא פוגעות בקידום של מילות מפתח נוספות ומייצרות היררכיה ברורה.

מעבר לתגיות, מומלץ להוסיף אפשרויות לסינון מוצרים. לדוגמה – הצגת טבעות כסף עם יהלומים בלבד.

אל תשכחו לכלול באתר למכירת תכשיטים עמודים המציעים תוכן בעל ערך מוסף לגולשים, כמו בלוג או מאמרים מעניינים.

 

דוגמאות לבניית חנות למכירת תכשיטים

 

דגשים לתהליך בניית חנות למכירת תכשיטים

1. עמוד התווך באתר – עמוד מוצר מקצועי

אחד הדברים החשובים בחנות וירטואלית הוא עמוד המוצר עצמו, הכולל לפחות פסקה אחת (ולפעמים שתיים) של טקסט המפרט על המוצר, מעבר לפירוט הנדרש של הרכב החומרים ופרטים על אופן הרכישה.

מצער לראות כי בעלי חנויות רבים לא משקיעים בכך די מאמץ, וכי בחנויות וירטואליות רבות עמודי המוצר דלים מאוד, ומתקשים להתברג בגוגל.

2 שיתוף עמודי המוצר שלכם

מעבר להקמת הדף העסקי ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק, חשוב להטמיע בעמוד המוצר עצמו כפתורי שיתוף, המאפשרים שליחה של קישורים אוטומטיים בווטספ. מי שיקבל את הקישור לווטספ יחוש כי זוהי המלצה אישית עבורו, ולכן זוהי אופציה מומלצת וטובה.

שימו לב כי ריבוי של כפתורי שיתוף מסיח את הדעת, ולעתים הוא אף איננו רלוונטי (כמו למשל כפתור שיתוף בפינטרסט, שהיא רשת חברתית הפונה בעיקר לקהל נישתי המתגורר בחו"ל, ופחות לקהל הישראלי).

3. להגדיל את המכירות באתר שלכם

הקושי המרכזי ברכישת תכשיטים אונליין, אותו חשוב לקחת בחשבון במהלך בניית אתר מכירות, הוא העובדה כי לא ניתן למדוד את התכשיט לפני המכירה.

ניתן לפתור קושי זה בכך שתשלבו באתר הדמיות חזותיות בתמונה ובווידאו של התכשיט, ממספר זוויות צילום שונות, המתמקדות בחלקיו העיקריים.

אלה יוכלו להגדיל את המכירות באתר בצורה משמעותית.

אפשרות נוספות היא הרכבה עצמית של התכשיט ע"י הגולשים באתר – בחירת הסוג (כסף או זהב), בחירת התליון, ועוד. ניתן להציע שדרוגים נוספים בתשלום כמו הוספת תליונים, רכישת קופסת מתנה יוקרתית, או הכפלת כמות היהלומים.

תכשיטים בדרך כלל מגיעים כסט שלם, לכן מומלץ להציע לגולשים מוצרים המשלימים את ההופעה, כמו עגילים, צמידים, ועוד. הוסיפו פילטרים לסינון מתקדם המקלים על איתור התכשיט המועדף, ובמקרה של יהלומים – סינון לפי דרגת הצבע, המחיר, השקיפות, וחיתוך היהלום.

4. בעלי עסק קיים לתכשיטים

כיום גם הרשתות הגדולות והמוכרות למכירת תכשיטים כמו מנגוליה ופנדורה מבינות את הפוטנציאל הגדול במכירת תכשיטים אונליין, ובבניית חנות וירטואלית המשמש כמעין סניף נוסף.

גם בעלי עסק קיים יוכלו ליהנות מהגדלת המכירות והגדלת הרווחים שבמכירת התכשיטים בצורה מקוונת ע"י פתיחת חנות אינטרנטית, שלה יתרונות ברורים. היתרון הגדול ביותר הוא העובדה שהחנות פתוחה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ולא קיימת מגבלה גאוגרפית המונעת מהלקוח להגיע לחנות ולרכוש את המוצרים.

כמו כן, אין צורך בהחזקת עובדים ובתשלומים עבורם, ואין צורך בהשכרה של שטח פיזי לחנות. בשל יתרונות אלו, קהל הלקוחות בישראל וגם בעולם מבין כי רכישה של תכשיטים דרך האינטרנט היא אמצעי לגיטימי ונוח, והם אף מעדיפים לבצע רכישות בדרך זו.

5. בניית האתר למכירת תכשיטים ע"י חברה מקצועית

קיבלתם את ההחלטה המתבקשת לפתוח חנות למכירת תכשיטים באינטרנט. כעת מה שנדרש מכם הוא לפנות אל חברה המתמחה בהקמת חנויות וירטואליות, שתוכל לבנות לכם אתר המעוצב בצורה מרשימה ואסתטית, כיאה לתחום, אך גם אתר המחזיק בתשתית אמינה ובטיחותית.

לקוח המבצע רכישות תכשיטים בסכומים גדולים באינטרנט מוכרח להרגיש ביטחון בהזנת פרטי האשראי שלו, ועל כן קיים צורך הכרחי בהקמת מערכת המאפשרת רכישת תכשיטים בצורה מאובטחת.

בנייה מקצועית של האתר שלכם תמנע בעיות עתידיות של האתר בזמן הרכישה, מה שעשוי לגרום ללקוחות פוטנציאליים לנטוש את אתר ולא לסיים את תהליך הרכישה. בכך למעשה תאבדו את הלקוח, והנזק של אתר הבנוי לא טוב יעלה על התועלת שיש בחיסכון של כמה מאות שקלים בבניית אתר איכותי.

6. לקדם את החנות שלכם ולפרסם אותה

אופטימיזציה ושיווק של האתר היא פן נוסף וחשוב שיש להשקיע בו ככל הניתן, כך שבבוא העת תהפכו לחנות תכשיטים אונליין בעלת מעמד של עסק חדשני ומצליח. כללו בטקסטים המופיעים באתר ביטויי מפתח שיסייעו בקידום החנות, והיעזרו באנשי מקצוע המומחים לתחום הקידום האורגני והפרסום הממומן בגוגל וברשתות החברתיות.

אסטרטגיה שיווקית היא דבר שחשוב לגבש טרם התחלת התהליך – החליטו על תקציב לפרסום,  ובצעו פרסום ממומן לתקופה קצרה לאחר שהאתר עלה ונרשם בגוגל, ובחנו את השפעתו.

בכדי לפרסם ולקדם את האתר בצורה יעילה יש לאפיין בצורה נכונה את קהל היעד על פי פרמטרים שונים. אזור גאוגרפי, מין, גיל, תחביבים, שפה, ועוד – הם רק חלק ממספר פרמטרים שונים שבאמצעותם מפלחים את קהל היעד.

מומלץ להיעזר בכלים מתקדמים למכירות אונליין כמו רימרקטינג (שיווק מחדש), ולהציע מבצעים מיוחדים לקראת חגים וימי מכירות, ובכך להגדיל את המכירות והרווחים.

7. נישה ייחודית – חנות יוקרתית

מהי הנישה של החנות שלכם? תכשיטים יוקרתיים או תכשיטים במחירים נגישים? סגנון בוהמייני אתני או סגנון קלאסי? מיקוד בנישה מסוימת בתחום יעזור לכם לייצר מעמד של חנות תכשיטים ייחודית הפונה לקהל יעד ספציפי ומדויק.

התמקדו בנישה מסוימת ואל תתפזרו יותר מדי, כי לעתים שפע רב מדי מייצר בלבול בקרב הגולש, וגורם לו ללכת לאיבוד בתוך ים המוצרים המצויים באתר.

עליכם ליצור מעמד של חנות תכשיטים אונליין שהיא בוטיק על כל המשתמע מכך. היצע מוצרים מדויק, יחס אישי, ותחושה שכל לקוח הוא יהלום (תרתי משמע) – יהפכו את החנות להצלחה מסחררת.

בניית חנות למכירת תכשיטים הוא צעד קריטי לעסק

בעידן בו רוב הרכישות נעשות דרך האינטרנט, צעד מתבקש הוא הקמת חנות וירטואלית לתכשיטים, המאפשרת לעסק להגיע לאלפי לקוחות בארץ ובעולם.

הקמת חנות תכשיטים באינטרנט היא פעולה פשוטה למדי, אך יש לעשות אותה בצורה מקצועית על מנת לזכות לתוצאות הרצויות – הגדלת המכירות, הכנסה קבועה וגבוהה, ויצירת מעמד של מותג מוכר ומוביל.

בכדי להפוך את עסק התכשיטנות שלכם לגלובלי ומצליח, הקמת חנות וירטואלית למכירת תכשיטים אונליין היא הצעד הראשון שיש לעשות.

זקוקים למידע נוסף?

נשמח לסייע לכם בשאלות נוספות.

השאירו פרטים בטופס צרו קשר לתיאום שיחה.

הישארו מעודכנים, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אהבתם? שתפו :-)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הצטרפו לרשימה הסודית

הכניסו כתובת אימייל וקבלו גישה לטיפים מקצועיים ומדריכים שיעזרו לכם להמריא קדימה

כדאי לקרוא גם...

רוצה להזניק את העסק?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע לך

אתר מכירות החל מ-490 שח בלבד