מה זה CPL (Cost Per Lead)?
בעולם השיווק הדיגיטלי התחרותי של ימינו, מפרסמים נמצאים במרדף מתמיד אחר דרכים יעילות יותר למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. אחד המונחים החשובים ביותר בארסנל השיווקי שלהם הוא CPL, או Cost Per Lead. מונח זה מתייחס לעלות שמפרסם משלם עבור כל ליד שנוצר כתוצאה מקמפיין פרסום ספציפי, ומשמש כמדד מפתח להערכת הצלחת הקמפיין. בואו נצלול לעומק המשמעות של CPL ונבחן כיצד מפרסמים יכולים להשתמש בו כדי לייעל את האסטרטגיות השיווקיות שלהם.