לחצו לשיחת ייעוץ בחינם

מה זה Conversion Funnel – משפך המרות?

משפך ההמרות הוא מושג מרכזי בעולם השיווק הדיגיטלי, המתאר את המסע המורכב שעובר לקוח פוטנציאלי מרגע החשיפה הראשונית למוצר או שירות ועד לרכישה בפועל. הבנת משפך ההמרות והיכולת לבצע אופטימיזציה שלו הם גורמי הצלחה קריטיים בזירה התחרותית של ימינו, שכן הם מאפשרים למשווקים לזהות הזדמנויות, להתגבר על מחסומים ולהגדיל משמעותית את שיעורי ההמרה. בואו לצלול לעומקו של הנושא המרתק הזה וללמוד כיצד ליישם אותו ביעילות.

מה זה Automation Workflow?

משפך המרות

משפך ההמרות הוא מודל המתאר את המסע שעובר המשתמש לפני רכישת מוצר או שירות. המודל הנפוץ ביותר לתיאור משפך ההמרה הוא מודל AIDA, המאופיין בארבעה שלבים נפרדים:

  • מודעות – בשלב זה, הלקוח הפוטנציאלי נחשף למוצר או לשירות בפעם הראשונה.
  • עניין – הלקוח מתעניין במוצר או בשירות ומחפש מידע נוסף.
  • רצון – הלקוח מפתח רצון או צורך לרכוש את המוצר או השירות.
  • פעולה (פעולה) – הלקוח מבצע בפועל את הרכישה.

ניתן לבצע אופטימיזציה של משפך ההמרות באמצעות אופטימיזציית שיעור המרות (CRO), תהליך בו מנתחים ומשפרים את מסע המשתמש באתר. שיפורים אלו יכולים לכלול שינויים בעיצוב האתר, בתוכן, בקריאות לפעולה ועוד, במטרה להגדיל את אחוזי ההמרה בכל שלב של המסע.

בנוסף לאופטימיזציה באתר, ניתן לבצע אופטימיזציה של משפך ההמרות באמצעות מגוון נקודות מגע בכל המדיה שבבעלותך ובמדיה הנרכשת שלך. לדוגמה, פרסום ממומן, שיווק במדיה חברתית, דיוור ישיר ושיווק תוכן יכולים כולם לתרום למשיכת לקוחות פוטנציאליים לאתר ולעזור לקדם אותם בשלבי המשפך.

הבנה מעמיקה של משפך ההמרות והתאמת האסטרטגיה השיווקית בהתאם, הם מרכיבים חיוניים להצלחה בשיווק דיגיטלי. על ידי זיהוי הצרכים והציפיות של הלקוחות בכל שלב ומתן ערך מתאים, תוכל למקסם את הסיכויים להמרה של לקוחות ולהשגת יעדים עסקיים.

אהבתם? שתפו :-)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הצטרפו לרשימה הסודית

הכניסו כתובת אימייל וקבלו גישה לטיפים מקצועיים ומדריכים שיעזרו לכם להמריא קדימה

כדאי לקרוא גם...

מה זה Blogosphere?

מה זה Blogosphere?

Blogosphere, רשת בלוגים דינמית ומגוונת, מייצגת את העולם שבו כותבים וקוראים מתחברים דרך תוכן אישי ומקצועי. זוהי קהילה וירטואלית המשפיעה על תחומים כמו שיווק, למידה ומעורבות חברתית, וממשיכה לעצב את הדרך בה אנו צורכים ומשתפים מידע ברחבי האינטרנט.

שווה קריאה »
מה זה Domain Parking?

מה זה Domain Parking?

Domain Parking הוא מושג חשוב בעולם הדיגיטלי, המתאר מצב שבו דומיין נרשם אך אינו פעיל עדיין. לעיתים, דומיין כזה משמש להצגת דפי נחיתה זמניים או פרסומות, ומאפשר לשמור על שם מתחם ייחודי לשימוש עתידי או להפיק ממנו הכנסה פסיבית.

שווה קריאה »
אתר מכירות החל מ-490 שח בלבד